080808

Vilket skönt datum.
Stolt 08 yes I am.

Sak strax bege mig till jobbet, skönt att det är fredag. Älskling är typ sjuk och jag är lite avis.
Inte för att jag vill vara sjuk men jag är sällan sjuk och ibland önskar jag nästan att litee baciller skulle anfalla mig också.
Sen sommaren 07 har jag varit sjuk/hemma från alla mina jobb jag haft i hela 6 dagar. Och dessa dagar har jag alltid dåligt samvete...

Efter jobbet ska jag åka till sollentuna och fixa ett nytt pass så jag och älskling kan åka till grekland!

Mamma och pappa är i uppsala på festival och jag bloggar åt mamma, det är jätte kul.

Nu måste jag dra men alla 08 där ute var stolta över att vara fårn Fjollträsk idag, och ni andra får jag önska en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Marie

God morgon och trevlig fredag!

2008-08-08 @ 06:13:00
Bloggadress: http://mumari.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0