Fängslande Tibia

Har leget i soffan och kollat på Prison break halva dagen, jag har också hunnit med 2 korta promenader, en med älsk och en med en vovve som lurades med oss.

Sen har jag spelat Tibia och tiden går väldigt fort när man sitter här.
Nu har jag precis dragit på ugnen, det blir vårrullar och vattemelon och mozzarella ost, det är så gott.
Ska hoppa in i duschen och sen se ett till avsnitt av Prison sen blr det sängen och klockarn ringer 05:35 imorgon, skönt med ännu en veckas jobb.
Nästa helg är det party party och jobb, helgen efter händer det andra roliga hemliga saker och helgen efter drar vi förmodligen till grekland och steker jag och älsk. Bara han och jag, god mat, myspys, bada i poolen, jag gillar inte att bada i havet men ska försöka göra det bästa av det om vi nu åker och framförallt bara vi 2 inga telefoner som stör, inga datorer, inga bröder Melander, de är verkligen underbara men en vecka själva ska bli guld!

Sen när vi kommer hem är det september och höst och inte alls långt kvar till jul och sen är det min födelsedag och sen är det sommar igen. Jag försöker iaf vara optimist.
Nu duscha!
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0