Fotboll & andra tankar

Fotbollsträningen var helt okej, många steg.
Dela post var segt som sirap kändes som det tog flera timmar, illa illa.
Gick runt i gamla stan ett par till steg, om jag får välja står det 30 000 steg när jag går och sover, det är 400 steg kvar. Det går nog inte, fan vad synd, skulle hoppat av bussen ännu en hållplats tidigare.

2 grova smörgåsar, en tomat, 3 limpmackor med ost och flingor med mjölk.
Inte ens de 1418 kcal jag gått ihop, haha jag sla bli vacker!

Men J har gjort muffins, till mig.
I ett svagt ögonblick bad jag henne, fan då.
Men en muffins borde jag klara av.
Ångesten får inte äta av mig i natt.
Fast jag tappat mina hemanycklar.
Får gå till polisen imorgon och göra en anmälan igen.
Fuck vad jag är klantig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du smink? Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 så får du 150 kr i presentkort på Kicks, det funkar :)

2008-08-14 @ 23:23:36

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0