Fröken Envis eller Fröken Osäker

Sitter mest och funderare på hur jag ska bli nöjd med mig själv.
Älskling säger att det är självkänslan som behöver bättras på, jag säger att det är ett par kilo som måste bort.

Avocadosmörgåsar med tomat, mozzarellasallad med vattenmellon är en helt okej lunch, mer frukt åt folket.
Laxburgare med grovtbröd och lite romsås, sallad och avocado samt lite grönsaker i lite creamfraiche och kryddor.


Hunger och illamående drar i min mage.
Jag vill bara bli vacker.

Imorgon blir det löpning i trappor, lovely.
Känna många steg i benen och sen fotbollsträning på det.
Och en lätt lunch.
Jag ska bli vacker tills vi åker till Grekland.
Vacker och nöjd.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0