Hemmakväll?

Herregud.
Hemmakvällar är mysigast, men bara om man är 2, världens ästa vän åkte nyss hem till sin pöjk i skogen.
Och min älsk sitter i en lya i Västerås och dricker "prit" med de andra nördarna, och dessa nördar ska ha klart för sig att de INTE är välkomna hem hit av den enkla andledningen att ingen ville ha mig där och då behöver inte de hänga på "Fritidsgård Skvadron 73".
Så nu har jag spytt galla tillräckligt.

Sitter och är mätt på sushi och chokald och är nu sugen på lakrits.
Nästan så sugen att jag kan gå ner till grossen och köpa salt, men jag ska stå emot.
Kolla lite film och sova.

Imorgon är det match, ska bli roligt!

Allt skulle vara tiptopp om älskling kom hem!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0