Kliande

Det kliar i ansiktet så jag håller på att bli tokig, älskling fick gå på apoteket och köpa kräm den tar bort smärtan men inte kliandet inte kul.

Fick inte dela ut IKEA idag utan det får bli morgondagens projekt. Efetr jobbet hämtade jag mina nycklar, mitt pass och häntade ut min tågbiljett till Karlstad.

Till middag bjöds det på mackor och te, vi är för trötta båda två för att orka laga mat, men nu står det en paj i ugnen som vi ska kalasa på. Det där med träning på gym får vänta tills nästa vecka, idag är uteslutet, imorgon ska jag träna fotboll och på onsdag åker jag, så nästa vecka är det gymletande och köpa våg som gäller.

Nu ska jag försöka underhålla mig med annat så jag inte kliar hål på huden.  

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0