Mys & Arkiv X

Jobbet gick bra.

Efter jobebt mötte jag upp Mamma och gudmor på Lindes, jag köpte ett par långa khakifärgade short som är höga i midjan och långa i benen, sjukt sköna och kostade 90 spänn, blev även en blå Bh utan sömmar och mina favorit trosor i svart från Lindex.
På Lindes blev jag och mamma upprörda när vi hittade Bhar i storlek 65AA, alltså en bhstorlek til lnågon som inte har bröst, vi lackade och tom en av de som jobbade i affären tyckte det var sjukt.
Jag ska skriva ett längre inlägg om kläder över huvudtaget imorgon.

Sen köpte jag en asball väska från Stadium.

Efter att vi varit i de flesta affärer i Kista gick vi och åt, gudmor åt kebab, mamma kinesiskt och jag själv en kanongod pasta med lax.
Efter maten lassade vi in allt i mammas bil och begav oss till ica för att köpa godis och dricka.

När vi väl entrat biosalongen började mammas mun glappa direkt, hon fnissade, kunde inte sitta stil och viskade lite väl högt hela filmen igenom, men vi hade mysigt när vi satt i precis mitten av salong 1 i Kista.
Vi skrattade och ett par gånger var jag nära att skrika högt, Arkiv X är helt klart sevärd, ska kolla ut vart jag kan hitta fler avsnitt av serien.

Nu ska jag krypa ner i mjuka kläder och bege mig in i datorns, tv:ns eller sömnen värld.
Tiden får avgöra!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0