Navelludd

Haha trött som ett as och fruktansvärt ont i magen.
Ätit på tok för mycket.

Idag på jobbet har jag spanat in Scrapbooking sidor, jag har alltid gillat att pyssla, klippa och klistra och funderar på att köpa ett startkit á 526 kronor, det är en del pengar men jag gillar ju att pyssla och 500 spänn har jag gånger mycket på mitt sparkonto.. Hum.. Tåls att fundera på.

Jag har fixat ett nytt pass idag, finns att hämta på fredag, bilden är kass och min namnteckning ser ut som en fem årings, men va fan.
Passet är bara för att vi ska kunna resa, ska ju strax fixa körkortet och där ska jag nog anstänga mig lite mer :P.

Imorgon klockan 6 ringer klockan, Sverige - Argentina, heja sverige.

Sen blir det parrty imorgon natt, trevligt!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0