Ruskväder

Usch det har blåst och regnat hela natten, inte roligt.
Men idag börjar fotbollen igen, ska bli kul att återigen springa nere på Ursvik och känna glädjen i kroppen igen.
Dock hade jag hellre sett sol och värme än 10 plus och spöregn men man kan inte få allt.

Sitter här i halva posten outfitten och funderar på vad jag ska göra.
Måste packa alla träninskläder, lunch och göra mig i orsning tuben går om 30 minuter sen bär det av till jobbet.
Slutar runt 18:30 idag, inte allt för roligt men vad gör man.
Sen börjar träningen vid 19:45 så jag vet inte om jag ska åka hem och slänga i mig lite mjölk, jordgubbar, blåbär och flingor innan träningen eller om jag ska glida runt i Kista och hitta något att äta där.
Men nu när jag tänker efter låter jordgubbar klart godare än något annat.

Dagens frukost/lunch kommer nog bestå av avocado och tomat på 2 smörgåsar och lite jordgubbar.
Jag äter bara saker som är goda.

Nej nu måste jag sätta fart.

Ha en trevlig dag i solskenet..

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0