Söndag = Segdag

Kom hem vid 3 inatt, hade jätte roligt.
Somnade kanske vid halv fyra och vaknade 11. Gick upp och åt massvis med frukost, sen hamnade jag i soffan framför Center Stage, en helt fantastisk dansfilm!

Ska strax bege mig till Råsunda och kränga korv till Aikare.

Sen bär det hemåt och pizzaätandes.
Usch vad jag ahr ätit mycket skärp den här veckan, men på torsdag är det tillbaka till utdelningen igen på jobbet och då blir det kanske lite mer ordning och reda, skulle vara skönt att känna mig nöjd när vi åker till grekland.

Imorgon hade jag planerat att åka och lämna blod men blodcentralen har bara öppet till 14 imorgon och jag slutar 14:30, men imorgon ska det iaf inhandlas ett par nya benskydd samt kollas på skor. Om jag orkar ska jag åka till lite olika tatueringsställen och kolla om jag kan hitta någon som är spec bra på text.

Nu måste jag typ klä på mig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ska du verkligen tatuera dig?

KOlla i min blogg vilken snygging jag fått in.

Har övat flera ggr för att få till det med sådana.

Ha det gott

puss mamma

2008-08-12 @ 20:14:59

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0