Sovmorgon

Åh så skönt, vaknade vid 8 ställde klockan på 9 och sen gick jag upp.
Skönt att få sova ut.

Värken i bröstkorgen har kommit tillbaka och satt sig i såväl bröstet som ryggen så sömn var välbehövligt.
Nu måste jag snabbt svira om, slänge ner dagens lunch i en påse. Avocado, tomat, grovs bröd, mozzarella ost och vattenmelon. Hejdå godis och läsk, iaf för stunden.
Vill bli nöjd tills vi åker till grekland och då är frukt och grönt rätt!


Jobbar till 18:30 ikväll, inte så roligt, inte roligt alls, men sista dagen på FC sen blir det brevbäring ett tag och sen veckan innan Grekland blir det FC igen.
31 Agusti åker vi till thassos och jag är fett taggad!

Ha en underbar Onsdag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad lyxigt med lite sovmorgon :o) Jag får nog det om tio år eller så ;o)

2008-08-13 @ 09:55:31
Bloggadress: http://mumari.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0