Vad är lagom?

Man ska gå runt 10000 steg per dag jag brukar i veckorna snitta på det dubbla, idag blev det brevbäring och 300 ikeakataloger, fotbollsträning med ganska lite löpning dock och sen promenad hem på typ 40 minuter och jag är inte ens trött. Skulle kunna hoppa upp på cykeln och köra ett par km men det får bli en annan dag.

Nu ska jag ta ett glas juice till sovrummet, göra 100 sittups och sen hoppas att min älskling vil sova på min arm.
Imorgon är det som fredag efter som jag är ledig från jobbet torsdag och fredag, fett skönt, men ännu en helg utan älskling men snart snart bär det av till Grekland, bara han och jag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha en jättebra semester <3



Sola lite åt mig ;)

2008-08-21 @ 14:27:46
Bloggadress: http://exceeder.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0