En studie i sjukdom

  • Man är hungrig jämt eller aldrig... Jag är det på morgonen men sen är det fenito...
  • Man går trots allt upp i vikt efter som kroppen säger åt handen att stoppa den i chokladskålen och vips sitter all ischoklad runt magen.
  • Kroppen skriker efter annan träning än långsam gång mellan säng, soffa och kylskåp.
  • Jag har munsår, sår i näsan, kliande ögon och svidande och kliande över hela kroppen.
  • Hjärnan skriker efter lite annan läsning, Cosmo och Slitz är fina grejjer men lite annan mer hjärngympa skulle sitta fint.
  • Att hosta så det känns som att lungorna ska hamna på golvet som en del av inredningen är inte något av mina favorit sysselsättningar men det skiter min sjuka kropp i och hostar på.

Nu ska jag iaf krypa lite närmre min man som har jätte fina underkläder, tack kära småsyskon, och mysa.

 Jobbar imorgon sen är det 5 dagar vila, lovely.

Natti!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0