God Fortsättning

Julen i år blev inte någon riktig jul.

Vi inledde den 23 med mat och mys hemma hos mamma, klädde granen, öppnade klappar, tänkte tillbaka på gamla minnen och annat smått och gott. Vi öppnade till och med lite klappar, jag fick lite tvål och annat lukta gott av gudmor, underkläder av småsyskonen och andra småsaker.
När klockan blivit mycket tog vi vårt pick och pack och drog mot Häselby där vi hämtade upp lillasyster till älskling, och drog sen till Bålsta. Där det blev lite prat och sen sömn.

Vaknade sent på julafton, upp och äta god frukost och öppna alla klappar, en resa av mor och far, en videokamera av släkten i Karlstad, en filt av småsyskonen, massa biobiljetter, presentkort på Ikea, en klockan av älskling, biljetter till Bounce, lotter, lite pengar, en parfym och böcker fanns i mina klappar. Mycket nöjd!!!
Inte ens när vi såg på Kalle Anka ville julkänslorna infinna sig men men. Julmaten var god iaf, det blev mest sill och lax, svärmor hade gjort qorunbullar åt mig men jag är allt för kräsen tyvärr..
Vi åt choklad och cheescake till efterrätt vi gjorde succé jag och älskling med våra desserter iaf.
Vi hamnade i säng sent och jag sov extremt lite pga av hostan så vi gick inte upp fören vid 15 tiden åt risgrynsgröt och tog bilen hem  hit, gårdagen och dagen har gått i mjuiksklädernas täcken, jag hostar och snorar och känner mig inte alls bra men sånt är livet.
Imorgon bär det av till Bålsta igen där det är innebandycup och sen får vi se om det blir bio på kvällen.
Nu blir det iaf sängdags.

God natt och och god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: linnori

neeeeeeeeeeeh du får be morsan göra de, dom är på hennes data! tjena

2008-12-28 @ 13:50:53
Bloggadress: http://linnfagerholm.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0