Hej Kråkan

Min hals är ett helvete. Jag kraxar och det gör ont att svälja.
Idag bär det av till Maffian i Tyresö, ska bli trevligt, äta gott, träffa släkten och bara mysa. Jag saknar min familj väldigt mycket, vi träffas alldeles för sällan.

Om man bortser fram halsen känns det rätt bra i kroppen, träningsvärken i benen är borta, thank god för det. Jag gymmar ungefär 5 pass i veckan och tränar fotboll en eller 2 gånger.
Varje gympass tränar jag fettförbränning och kondition, typ cyklar, crosstrainer eller skridskomaskinen (som är min favorit, min rumpa har verkligen krympt efter att jag börjar köra 30 min varje gymmpass, nu hittade jag tom vad den heter den heter Cardio Wave). Men 2 eller 3 av passen ägnar jag mig åt styrka också, en dag blir det armar, rygg och mage och då brukar jag ah ont i magmusklerna och i armarna i ett par dagar, den smärtan är rätt skön.
En dag brukar jag träna ihop med någon typ älskling eller annat sällskap och då brukar jag träna lite random, lite allt möjligt.
Sen ett pass vanligen på torsdagar tränar jag ben och då tränas benen verkligen, det är insida, utsida, framsida, baksida av lår och vader. Det är benpress och rumpa och jag avslutar med 50 utfalls steg varav hälften av dem med vikter på ryggen. Så varje fredag och lördag brukar mina ben protestera och den smärtan är inte lika skön.

Nu kommer jag ha ett träningsuppehåll fram till typ nästa söndag.
Dels är det halsen och spökar och jag ska trots allt klara av att jobba i två dagar till, sen är det julafton och hela julen ska vi tillbringa ute i Bålsta, jag åker nog hem den 27 och sover hemma innan jag åker tillbaka och kikar på älsklings innebandycup.

Nu ska jag krypa ner under älsklings täcke och mysa lite. Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: sussi fagerholm

Halloj detta är maffia bossen som skriver.

hoppas att ni kom hem utan stopp.

Kramisar

bossen

2008-12-21 @ 21:21:31

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0