Hur sjuk ska man vara för att vara sjuk?

Jaha, så är ännu en måndag på jobbet över. Vaknade efter en helt kass natt vid 5, upp och på med de blå kläderna och sen bar det av till jobbet, efter 20 min kom en våg av illamående över mig och jag fick fly in på toaletten, svetten lackade, huden var kritvit och ben och hönder var som mjukaste spagetti, inte roligt alls. Men tog mig igenom hela dagen trots allt. jag gick vid 15 och handlade de sista klapparna så nu är jag klar, känns bra!

Nu är vi nyss hemkomna och jag har hunnit duscha, på spisen står dagen lunch/middag det blir tortelini med ost och spenat men ostsås till, det kallar jag smaskens.
göra rischoklad. Vi har köpt mörk choklad, mint, apelsin och vanlig mjölkchoklad så det ska bli choklad i massor!

Nu ska maten lagas.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0