Åhhh Onsdag

Jobbet gick bra, klarade mig helt själv nästan hela dagen.
Promenerade hem i solen och tänkte somna i solen på balkongen men solen hade ju gått i moln så jag fick lägga mig under en sidenfilt och sova ist, mysigt det med.

När älskling kom hem åt vi middag, jag åt en halv baguett med skagenröra och kräftsstjärtar.
Det är gott.

Är lite sugen på tobleronen i köket men tror jag hoppar det, har inte varit för snäll mot min mage den senaste tiden, igår en hel del glass och läkerol, idag en glass och ett skål med mjölk och flingor.
Dagens frukost/lunch var iaf dagens godaste, 2 smörgåsar med mosad avocado, solvarma tomater, lite gul paprika och salt, det är verkligen gott och känns frächt.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: När jag lyckades gå ut 9:an med alla mvg och när jag fick mitt person bästa på en kanon tid - då sprang jag ifrån dem, slog dem alla mer än nån kunnat tro.

<3

2008-07-31 @ 19:32:07
Bloggadress: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0