Barn någon?

Jag vill ju ha barn och gifta mig gärna nu på en gång.
Och inte blir det lättare av att jag läser masa bloggar om unga mammor, men det här tar nog dagens pris iaf.

Född i November 90 och redan trebarnsmamma.

Sen har vu ju söta Lorena med Sötaste Yaya
Och Marlie som snart fyller 15 som också är mamma.

Tur att jag har min bebis iaf!

Eftermiddagen skall tillbringar i soffan framför TV:n och softa, det är verkligen skönt att ta det lugnt ibland!

På Fredag ska jag på Bio med L vi ska se Mamma Mia, hoppas den är så bra som alla säger.
Sen kanske vi får D hit till helgen och på söndag är det min och Älsklings 3-års dag och även mormors födelsedag som dock skall firas på måndag.

Nu TV!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0