Cykling och tacos

Blev en kortare cykeltur på 20 min ungefär för att köpa naturgodis som jag inte alls är sugen på längre.
kom hem och gjorde lite sittups och dips och falska armhävningar, väldigt få av allt dock 200 på mage och 50 på det andra.
Förr klarade jag hur mycket som helst, men jag började i liten skala då också.

Men men, pojken blev arg och då la jag av, orkar inte bråka med honom om träning och mat men det blir lätt så när det är det enda jag tänker på. Mat som inte får ätas och träning som skall utföras, men jag ser inte den träning som jag håller på med som särskilt ansträngande egentligen, en snabbpromenad på cirka 60 minuter per dag + jobbet som brevbärare och oftast en cykeltur på 30 - 60 minuter samt lite sittups. Det är inte så mycket.

Har bara hållt på någon vecka så här nu, men jag ska orka fortsätta, vill hemskt gärna ha tillbaka min kropp jag hade för 3 år sedan, ett sexpack, tydliga armar och fastare ben. Bara afrikarumpan som aldrig vill sammarbeta så den har jag nästan gett upp.

Ang tacosen så slapp jag äta qourn så det blev 2 lite grövre tacobröd med guacamole, grönsaker och tomatsalsa och efter det har jag ätit 3 jordgubbar.

Lite tacos, 1 dl filmjölk och 3 jordgubbar.
80 min rask promenad, 20 min cykling och lite styrka, tja det tar sig.

Imorgon blir det promenad på någon ny ljudbok eller lite ny musik i lurarna och lite styrka och så måste jag tydligen äta fisk eller qourn imorgon annars lär jag åka ut med örorna förre och jag råkar älska min man och pojke och vill bo kvar här så ibland får jag ofra mig.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0