Deckade

Haha, såg lite på tv igår och helt plötsligt föll huvudet bakåt och sömnen infann sig på 2 röda.
älskling petade på mig och sa att jag skulle in i sängen, sagt och gjort, la mig i sängen, älskling la tecket över mig och bam, jag sov som en gris fram till klockan 04:45 imorse, vaknade till och gjorde något så ovanligt som att stänga av alarmet, händer ytterst sällan, men älskling gick upp och jag sa att jag struntar i att komma till 6, så jag sov vidare i 30 min och om 10 min går bussen mot ännu en härlig dag, dock inte en 12 timmars jobb dag, utan snarare 8, lite mer normalt.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Fan vad skönt! :)

Själv har jag suttit uppe hela natten,

och sett mörker, förvandlas till soluppgång,

så just nu är man lite småtrötter om man säger

så. Haha. Ska försöka sova snart :) Provade

förut men det var så gott som hopplöst. Har så

fruktansvärt svårt för att sova...



Vad händer idag då? :)

Fin blogg btw!



MvH

Söderlund

2008-07-23 @ 06:12:10
Bloggadress: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Kim

Söderlund

Det låter mysigt det också, men jag har en veckas semester i september då ska jag njuta.

Nyss hemkommen, ska laägga mig på balkongen och njuta av solen.



Tack så mycket!

<3 Kim

2008-07-23 @ 15:48:51
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Haha ja den är klockren! ^^



Mvh

Söderlund

2008-07-23 @ 15:54:30
Bloggadress: http://ventux.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0