Ett bra mortionsknep

Gå i affäret, är uppe i 12000 steg idag, jag åkte vill skärholmen, promenerade till heron drack en smothie på stans bästa smothihak SQUP i Heron.
Hämtade också ut biljetterna till bion på fredag ska bjuda min kära mor på Arkiv X.

Sen gick jag tillbaka till Skärholmen ocg gick runt i nästan 3 timmar, jag handlade 3 kabinhakar ska göra om en väska lite grand, en vit skjorta på HM killavdelningen är great, en ny plånbok en liten och behändig sak och sen inhandlades lite gotte på Lidl och lite dricka och saltlakrits på pressbyrån innan jag åkte hem till kära Rissne.

Nu är jag nyduschad, insmord och luktar parfym, iklädd svart spettsbh, vit genomskinlig skjorta och jeans. Jag sitter och väntar på att min blivande man ska fatta piken och svira om så vi kan åka in till stan och äta kinamat på Bamboo City, det vattnas i munnen med tanke på att jag ska avnjuta sushi.

Imorse diskuterade vi också om vi ska spela poker ikväll och det tycker jag låter utomordentligt.
Men som det känns nu kommer pojkarna sitta vi datorn i 3 timmar till, komma på att vi borde äta och jag somnar gråtandes i sängen.
Förbannat.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Kärleken kan rädda mycket :)



Trevlig kväll :)

2008-07-26 @ 21:45:06
Bloggadress: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0