Fredagen den 13e?

Började dagen så bra, men så tappade jag plånboken på vägen till jobbet, hinner dit och uppptäcker det och slänger mig på cykeln och cyklar av bara hvete hem och kolla rom jag glömt den hemma men icke.
Tar bussen tillbaka till jobbet kommer inte en timme sen och skäms som ett djur, skönt att man har bra chefer så som försäkrade mig om att läget var lugnt.

Kammade upp mitt snabbt pga av att jag kände mig stressad. När allt är nerpackat och jag ska dra ut ramlar himlen ner över mig, inte i form av regn denna gång utan hjärtat börjar slå dubblet, jag ser stjärnor och planeter, magen håller på att kollapsa och jag känner mig för att bara lägga mig ner och dö. Kommer på att det förmodligen är näring och vätska som behövs, men eftersom jag inte har en plånbok så har jag inga pengar. Linkar till till omkläddningsrummet och läggar mig på en bänk och andas i ett par minuter. Vinglar sedan ut på cykel och delar mitt distrikt olidligt långsamt.

Väl inne gör jag eftersändningar och sen bär det av till bion och hämta biljetter, polisen och göra en anmälan och sist köpa en sallad till älskling, hinner iaf ut ur gallerian innan jag tapapr salladen i marken och det blir fågel mat, så bara in i kista igen köpa en ny sallad och bege mig till jobbet med den. Sen toh jag tuben och bussen hem. Började städa och städade lägenheten som ett vettvillig.

När jag ansåg det klart slocknade jag framför Contantine som vi såg klart idag, kravlade mig till sängen och sov gott ända tills jag vaknade av att jag krockade med en glassbil eller snarare att den parkerade och tjöt sin lilal visa nedanför mitt fönster.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig vacker för sen bär det av till solna och ett intag av mat för att sen bli bio.

En sån fredag fy fan.
Är dock uppe i 22000 steg och det är mycket som ska hända ikväll, sounds nice!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0