"Jag har sockervadd i hjärnan"

Denna kommentar har jag droppat ett par gånger idag.
Så mycket info som ska in i min redan sega hjärna, men jag har inte gjort några dramatiska missar idag.
Det känns hyfsat bra.

Jobbade inte 12 timmar idag, det blir imorgon ist, nån hade fifflat med mitt schema så jag ska jobba tvärtom vad mitt schema säger, ska ta med dte till jobbet imorgon och lösa alla lösa delar.

Jag går inte i närheten av så mycket jag behöver, men 13200 är godkänt, är sjukt seg och somnade på soffan efter tortelinin som blev en kombinerad lunch/mellis och kanske middag.
Åt nyss en glass som var god som satan, jag ska ska tänka på vikten och ska gå ner ett par kg orkar inte mer för tillfället, nu måste jag orka med jobbet, mig själv och älskling och då får det bli som det blir.
Ska dricka en kopp earlygrey med mjölk och lite choklad och hoppas på att ångesten håller sig på avstånd.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0