Måndag

Åh herregud.
Jobbet var halvt kaos idag, reklam, brist på folk och 2 hyfsat nya sommarjobbare och den tredje blev sjuk.
Så jag gick rätt mycket idag, hela mitt, 2 mariehamnshus (dvs 6 portar) och halva 79.
Så jag är rätt nöjd med dagens insatser.

Men efter en trevlig middag på Lucky House i Tyresö mår jag mindre bra, klarade av att äta dryga halva portionen innan kroppen började bråka.

Har iaf gått rekord många steg idag 27854 steg hitintills och några till lär det bli!

Ska krypa ner i soffan och glutta Tv och dricka kall dricka.

Imorgon ska jag jobba och sen hem och mysa med M, hahaha M är älsklings bästa polare och bror så mysa är väl inte rätt ord men iaf :P  

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0