Mätt!

Magen stod i fyra hörn och jag åt "bara" sushi, ganska månha bitar dock men iaf.
Deras misosoppa är desutom en av de godaste jag ätit.
Vi skippade efterrätten och åkte hem ist, jag var en bitterfitta och blev grinig, men jag och D går inte allt för bra ihop, vi är riktigt elaka mot varandra och med magont och för många jobbiga kommentarer på för kort tid blev för mycket.

Nu sitter vi här hemma iaf, pojkarna framför tibia och jag sittande på ansiktsbok, mitt nya hem haha.

Jag har deutom jättegod vattenmelon i kylen som jag bprde äta upp idag, för imorogn är den inte lika god.

Jag är inte alls sugen på pojker just nu, ska nog krypa ner i soffan och se på Tv.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Hittills har jag bara haft lite problem med en hälsena :)



Kram

2008-07-26 @ 22:02:08
Bloggadress: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Elise

haha facebook är beroendeframkallande på något sätt :P

2008-07-27 @ 00:40:12
Bloggadress: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0