Onsdag - en tekanna?

En härlig dag på jobbet, några småsaker som gick fel annars gick det bra.

Slutade rätt tidigt och promenerade hem, är uppe i 12400 steg, imorgon blir dte en 12 timmars dag, är lite dum som ställer upp, men vad fan, det lönar sig till slut.
Imorgon har vi typ 5 brister och det är för mycket.

Ligger i soffan och drickar earlygray ed mycket mjölk och risenchoklad.
Jag är blivit små beroende av te, och så fort lönen kommer ska jag köpa en tekanna så jag slipper använda så många tepåsar..

Jag har till och med börjat dricka te på jobbet, har en liten burk med mjölk med mig, man kan inte dricka te utan mjölk.

Älskling är och jobbar, han jobbade morgon och fick åka hem ett par timmar på eftermiddagen innan han fick fara tillbaka och tömma lådor, så vi är rätt dumma båda två...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har också en tekanna! (: Te är så underbart gott! Testa sorterna rabarber grädde eller kustfägring om du inte gjort det - de är jättegoda!



Btw, när jag låser min blogg är anv: Emli och lösen: 0405 så att du inte tror jag dissar dig <3

2008-07-24 @ 12:58:17
Bloggadress: http://exceeder.blogg.se/
Postat av: matilda

Älskade den där vita med runt handtag! Du har inte lust att skriva vart man kan köpa den? :)

Kramar





Trevlig kväll! :)

2008-07-24 @ 21:20:43
Bloggadress: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0