Ont i fötterna

Efter att jag slutat jobba han jag inte ens ut ur dörren innan Lagledaren som även är moster till min pojke ropade in mig igen, så efter typ 1 timme efetr at tjag slutat kom jag hem.

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen ska jag njuta i soffan som jag gjort hela veckan.
Det är nästan pinsamt men idag är det bra TVprogram från klockan 16 - 18 sen är det skit fram till klockan 20 och sen är det slut på Tv vid 22.
Det är Top Model Canada, Top Chief, Crowned, Pussycat Dolls och Project runway.
Haha jag som sällan kolla på Tv har blivit en Tvnolla.
haha men det går nog över men det är verkligen skönt att komma hem och titta på tv och ta det lugn, idag har jag gått 22200 steg, det känns okej, 5000 steg av dessa är sk. Arobics steg vilket betyder att jag gått mer än 60 steg i minuten så tickar dessa iväg och sånna steg har jag gått i drygt 50 minuter så det känns bra, ska hoppa in i duschen nu och sen får vi se om jag orkar leka lite med bloggen.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0