Promenad

Solen gassar och jag slängde in massa tvätt sen gick jag på promenad, gick unfefär en 7km känns bra, men jävlar vad varmt det var.
Jag älskar förövrigt att bo i Sumpan, Duvbo är så vackert med alla fina hus och Lötsjön, sundbybergs Kyrkogård som är jätte vacker, alla underbara grönområden, för att inte prata om att vi i Rissne har en av de absolut vackraste Tunnebaneperongerna i hela sthlm!


Det enda jag kan sakna är en vettig badplats, vi har iofs Huvudstabadet men dit är det ändå en bit, men det skall bygags ett utomhus bad här i Rissne, det lär ju iofs dröja men iaf.

Nu ska jag snart skifta tvätt och sen blir det solning på balkongen med antingen bärbara datorn och film eller ljudbok, om inte M hinner hit för då blir et ändrade planer, som vanligt!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0