Regnbågs TV

Sitter och tittar på Kanal 5s dokumentär om Bi, Trans och Homopersoner, det är riktigt intresant.
Och jag slogs av en tanke.
Kristian Kabelacs är en av de som är med i dokumentären och jävlar vad han ser bra ut.
(Självklart finns det ingen som är likasnygg som min man, men det är redan känt)

Det är faktiskt ganska spännande, jag har en vän från gymnasietiden som är transsexuell, jag känner folk som är både bi och homo och funderar på varför måste man komma ut? Alltså varför måste man kämpa för att bli accepterad, jag menar jag som är dödligt förälskad i min man jag behöver inte komma ut för det är "nomalt" att vara hetro, det är ett konstigt sammhälle vi lever i.

All kärlek är vacker!




Kommentarer
Postat av: matilda

sv: det var riktigt bra :)



mitt motto är "lev varje dag som om det vore din sista , du vet aldrig om du lever dagen efter "

2008-07-21 @ 22:01:30
Bloggadress: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0