Ring ring

Telefonen strular och det känns inte roligt, jävla telenor som ska bråka med mig.
Och ring har jag nu ordnat en ny förlovningsring, en Schalins Tusenserien, 1008-3,5.


Men eftesom det dröjer ända till på fredag som min ring kan hämtas gick jag in på nån affär med rea i Solna och hittade en ganska fånig ring för 17,50 men en stor prästkrage på. Allt för att inte handen skall kännas naken.

Sen jag kom hem fårn jobbet har jag druckit te och ätit lakrits och glass och till middag blev det pilmeni för typ 2 - 3 personer haha så nu är jag mätt och belåten, det ryktas att bussarna strajkar igen men jag vat inget ännu.


ska krypa ner i sängen och lyssna på Luftslottet som sprängdes.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0