Skakis

Mår inge vidare, skakar och mår illa, har huvudvärk och allt är jobbigt och segt.
Men vi måste strax gå ner och handla, jag vill gå till willys för då kanske jag kan få ihop iaf 1000 steg, det är verkligen för lite men som det känns ju nu skulle jag hellre lägga mig i sängen och sova till imorgon och hoppas på att jag mår bättre då.

Gårdagskvällen spenderades i trevligt sällskap, vi åt kinamat, såg på film och jag avslutade kvällen med Mamma Mia soundtracket och Luftslottet som sprängdes invirade i en film på mjuka kuddar på balkongen.

Nästa vecka ser jag inte fram emot, det kommer vara halvt och halvt kaos på jobbet, jag ska desutom iväg och fira mormor imorgon, det blir trevligt men just nu känns det inte som jag kommer orka.
Sen ska jag inte boka in någonting de övriga dagarna, utan åka hem hit och försöka få bort alla dumma tankar.
Älskling vill ta stegräknaren ifrån mig men jag vägrar, måste ha lite kontroll.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0