Sleten Brud

Jobbet började bra gick över till halvt kaos och slutade bra, slutade dryga timme tidigare så vi gick och käkade på Sandys och inhandlade lite alkohol, ska strax bege mig till stan och möta upp Lillesyster L vi ska på bio bara hon och jag vi ska se Mamma Mia och hoppas på att den är underbar.


Varför jag är sleten är för att dels har jobbet varit rätt stressigt, inte mycket att göra på hela veckan, men stressigt och så, och sen har jag fått dille på att röra mig, igår blev det 2*20 minuters cykling till och från jobbet, sen jobbet där jag går istort sett hela dagen, går eller springer stegräknaren bruakr stå på dryga 1000 när jag kommer till jobbet och idag står den på 16000 det är alltså cirka 15000 steg per dag på jobbet och sen igår blev det även en promenad på 1 timme.
Visst det är toppen bra att röra på sig, men jag vet om när det är nog och det är det när energiintaget är på tok för lågt för den mortion man håller på med och då blir det kattpiss...

Nu ska jag iaf byta skor och sen bege mig till stan.
Jag ska dricka en stor lightläsk och äta godis till filmen, för vi kom överens att det mest legetima skället till att äta godis är på bio!

Förövrigt har jag varit och hämtat min ring och nu känner jag mig genast mer påklädd!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0