Sömn

Vi gick och la oss sent, trots det vaknade jag vid 9, har suttit här en timme och ugglat, laddat ner lite ny musik till luren och så.
Har ont i magen, inatt fick jag ett ryck och åt upp resten av jordgubbarna och det fick jag sota för, hade ont i magen och mådde illa som tusan och gör det fortfarande.

Borde väcka pojkarna och se till att de går upp och äter frukost men är verkligen inte tagagd för att ta den disskutionen med älskling.
Funderar på att ta på mig skorna och sköna kläder och gå ut på en liten promenad, funderar på att utforska andra sidan av Lötsjön.

Fick ihop runt 15000 steg igår och lär inte komma upp i närheten av det idag men lite steg ska jag väl lyckas få ihop.


Kommentarer
Postat av: matilda

god morgon! :D

allt bra idag? :)

2008-07-20 @ 11:17:15
Bloggadress: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Kim

Matilda

God förmiddag, jodå det rullar på.

Hopaps du får en trevlig söndag.

2008-07-20 @ 12:45:39
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0