Trötter

Dagen började illa, kunde inte använda vänster arm för jag hade fått så ont i ryggen och bröstkorgen igen, men allt vad dagen fortskred gick det bättre.
Är uppe i 16000 steg hitintills och jag har tagit det lugnt idag.

Kvällen ska jag tillbringa i badkaret och framför tv:n ätandes glass.
Är trött eftersom jag har ont.

Alla bussar strejkar och allt är lite kaos, imorgon ska jag gå på bio med syskonen och de får åka bil med mamma, på torsdag ska vi storhandla och åka till tyresö och fira pappsen som fyller år, sen på fredag bär det av till utö och lite sol och bad.

Nu väntar badkaret, fante free med smak av Fanta Free Pinapple Grapefruit och ljudboken Flickan som lekte med elden.

Ha en underbar tisdagskväll!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0