Utö

Vi kom hit i fredags åt god middag och pratade lite skit innan vi slocknade i sängarna.

Lördagen vaknade vi upp till strålande solsken så vi satt i solen och jag bättrade på bränan och läste, de andra läste och försökte få lite färg :P
Sen gick vi ner till havet och jag tappade min förlovningsring i östersjön, så jag avr otröstlig och på måndag ska jag åka direkt och fixa en ny ring. Känner mig fruktansvärt naken utan min ring.
Sen åt vi pizza på kvällen, spelad kort och pratade i timmar.

Imorse vaknade jag tidigt av att M höll på att spika på duschen och vid 11 gick vi upp och då var det fullt kaos, båten skulle gå 1125 och M och S skulle med den, men älskling körde dem till båten på moppen.
Efter att vi blivit kvar ensamma här har vi diskat och haft kramkalas, båten hem går vi 16 så är vi hemma vid 1830 så blir det snabbmat och sova tidigt.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0