Utpumpad

Blev lite stressigt på jobbet i morse, vi var 2 kort inne hos oss..
Så var ute sent och kom in sent men iaf.
Promenarade hem, skönt att gå i solen men sen kom alla onda tankar smygande så jag kom hem poppade Mamma Mia soundtracket och gjorde 200 sittups sen hade jag ont i magen, tog cyklen och gav mig ut på en runda på ungefär 60 min, nu står det 21463 på stegmätaren och jag är inte alls nöjd känner mig uppblåst och tjock.

Skulle vilja krypa ner i badet för att sen se på tv men vi har inget varmvatten i ett par timmar till och så måste jag dricka ett glas med filmmjölk annars blir det inte roligt när älskling kommer hem ikväll.

Sen ska vi grilla ikväll och jag måste äta qorn,så det blir en qornfile och tacobröd med gniselost.

Jag har skrivit varannat ord fel i den här texten nu och fått rätta och rätta så nu ger jag upp.

God natt!

Kommentarer
Postat av: karlstad brodern :)

Hej systeryster :)..

Hur är det med dig och pojken då?



saknar ju er :) pusselipuss

2008-07-16 @ 18:09:43
Postat av: Kim

Karlsta broder

Jag saknar dig som satan och undrar om inte du ska ta med dig tösen(?) till sthlm och röjja med mig och tobbe snart?

Puss

2008-07-16 @ 21:29:06
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0