Vilken jävla natt

Först var det varmt och äckligt, sen började alla tankar om jobbet snurra.
Hur gör man si och hur gör man så..
Vid 2 stod jag inte ut längre öppnade fönster på vid gavel och råkade väcka älskling, låg och fortsatte fundera i nån timme till sen kunde jag somna, men vaknade vid 5 av att det spöregnade samtidigt som solen sken, fett skumt.
Men kunde sen somna eftersom det blev svalt i rummet, somnade och sov till 07:30 då klockan ringde, låg kvar i 40 minuter och gosade och nu är jag uppe och nördar.

Ska väcka min babe nu, jag jobabr halvsent 3 dagar, till 18:30 och älskling jobabr till 20:30 hela veckan, tur att vi bor ihop så vi hinner ses ibland iaf.

Ska förövrigt ta cykeln till jobbet idag, då går det fort att komma hem och jag behöver inte må dåligt över att åka buss.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Okej :) våra blir inte särskilt billiga då vi vill designa dem själva till stor del...



Kramkram

2008-07-28 @ 16:14:03
Bloggadress: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Kim

Matilda

Ja, jag vill nog göra mig egen vigselring, tror jag.

Kram

2008-07-28 @ 20:36:38
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0