Nytt liv?

Sne klockan 05:00 har jag gått 18832 steg.
Jag har lånat mammas stegräknare och ska se till att använda den varje dag så jag kan bli lite nöjdare med min kropp.
vill egentligen inte gå ner i vikt utan snarare få en mer vältränad kropp.
Men jag tänker inte sluta äta varalese mat eller saker som är gott.
Utan jag ska försöka träna lite mer ist.
För naturgodis, lakrits, fisk, skaldjur, bröd, qorun coh frukt är gott och man lever bara en gång.
Nej nu blev det rörigt, men men.

ska hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen.


Btw så har jag ganska länge följt Lorenas blogg och nu börjar jag lacka ur på folk som inte har något bättre för sig än att bete sig som idioter och vara elaka, alla får ha en åsikt men någon jävla måtta får det vara!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0