Present noja

Imorgon ska vi fira tant I som fyller 80 på onsdag, på lördag skall lillebror döpas och idag frågade älskling om present, det hade helt tappats bort.
Men jag tror jag ska skriva en egen dikt i en av mina diktböcker och ge till honom, samt beställa en fotoberlock med hand bild på som sen får skickas hem dit med post, för på de flesta ställen verkar de ta en vecka eller 2 och dopet är som sagt på lördag.

Ska gå och sova, första natten ensam gick hyfsat. Är lite seg nu dock. Imorgon ska jag sova över hos mamma och maffian så jag slipepr lämna tant Is födelsedag allt för fort.

Åt sushi men de jävlarna hade glömt packa ner soya och när klockan var 20:02 ringde jag dit och var där nere vid 20:05 men då var allt stängt och tillbommat så jag åt 14 bitar sushi utan soya, inte alls gott.

nej sängen och pepsi och godnatt samtal med läcker pojke..

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0