Bilkörning och argatankar

Bilkörningen gick kempebra, ett par små missöden som kärringstop och bränt gummi, men det är smällar man får ta, hitatde trots allt dragläget.
Inte många dagar kvar tills tåget till Sunne går, där blir det åka av.
kommer sakna min älskling något äckligt mycket, kommer gå runt men klumpen allan i magen och tårar i ögonen mest hela tiden.


Men många böcker, mycket filmer och en massa musik på den bärbara datorn så ska ja nog överleva.
Var på Ikea med mamma idag också, körde dit.
Köpte en blomma till mamma i morsdagspresent, en dataväska och ett 2pack glas.

Träningen gick bara bajs, det var segt, jag gjorde illa knät och alla var griniga och bittra.
Trist som satan!


Jag är fortfarande arg, tom på älskling.
Ska duscha och krypa ner i sängen och hopaps alla tankar löser sig.
Imorgon måste jag åka till tyresö och hämta mitt pass och annat jag glömde i mammas bil, sen åker jag till gullmars och solar sen ska jag åka hem och dricka Viru Valge Cooler med smak av vattenmelon och äpple på balkongen och läsa lite tidningar och njuta av sommaren.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0