Hon den där arga

Det här har varit en arg dag, tappade en miljon saker i marken, asfalten var nylagd så 3 hus blev utan post, Akallalaget skiter i 75:an och jag får lösa det.
Jag ska strax ut och köra med mamma, skulle åkt direkt dit efter jobbet men glömde paprena och passet hemma, ännu en sak som gör mig arg.
Mitt sår i näsan som svider så fort jag andas gör mig också arg.
Magen som bråkar gör mig också arg.

Barnen på skolgården som inte kan hålla käft, gör mig gissa vad.. jo arg.
Att vi får lön på måndag inte fredag gör mig pist off.

Jag ska iaf dricka något och sen gå ut i solen och vänta på mamma.

Hoppas på en betydligt mindre argsint eftermiddag och kväll!

Kommentarer
Postat av: gissa det du

Ha ha vad bra det vart till sist fast du glömde grejor 17 200 steg och jag har inte lagt mig ännu.

Många kramar.Skrev inget om körningen det stannar mellan dig och mig.

Kram Mamma

2008-05-22 @ 22:22:51

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0