Lördag & fotboll

Igår natt hade vi strömavbrott och igår kväll kom jag hem, såg på tv och deckade i soffan.

Imorse vaknade jag av konstiga drömmar med ont i ryggen, smög upp och hängde tvätt och när klockan ringde vid i sovrummet vaknade älskling och ropade in mig, jag sprang in och gosade ner mig.

Sen var vi tvugna att äta frukost eftersom jag skulle iväg och spela match. Vi spelade mot Vanaslund och vi spelade bra, bättre än dem, fast de vann och det avr fruktansvärt orättvist, de gjorde mål vi hade spelet, de fick 3 ponäng och jag var arg och svart i blicken efter matchen.
Bajs!

Men men, vi tar dem nästa gång.
Snart kommer svärmor och svärfar hit och äter pizza, jag och älsk ska äta sallad, sallad från Pizzeria Lötsjö är guld.
Guld!

Ska lägga mig på balkongen en stund, dricka lite vattenmellon och leka med min nya mobil!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0