Måste sova

Såg en kanon film nyss, tror jag, somnade och sov igenom säkert halva filmen.
Gårdagens natt bjöd på minimalt med sömn pga av ångest och annat jox.
Men nu hoppas jag på att få sova till 04:30 imorgon.
Ska åka till jobbet med äslkling imorgon vid 6.

Fredagen verkar krångla, D tar ju studenten springer ut vid 14, jag slutar 14 men får gå tidigare, men eftersom jag ska ha semster måste jag få upp min Bpost, så det gäller att bilen kommer in i tid annars är jag körd.
Måste åka 12:39 eller 10 min senare för att vara på det torra.
Åh panik, men ingen idé att reta sig på det nu, nu när jag behöver sova.
Har ont i hela kroppen, armarna är typ bortdomnande.

Sängen och Skalarn skriker att jag ska gå och sova så då gör jag det.

Kommentarer
Postat av: mumari

Hej där! Ny kitschig tävling i min blogg! Vinn skönhetsprodukter från Miso Pretty i samarbete med kitsch.se!

Välkommen och lycka till!

Kramar

www.mumari.se/2008/may/utkast-nu-ar.aspx



2008-05-29 @ 07:17:35
Bloggadress: http://mumari.se
Postat av: Anonym

sängen och skalarn?

2008-05-29 @ 14:47:58
Postat av: Kim

Mumari:

Orkar inte tävla idag.



anonym:

Sängen är min säng och Skalarn är min baby

2008-05-29 @ 21:25:30
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0