Moses

Mamma och resten av maffian har blivit med Hare.
Han/Hon heter Moses och är liten.
Moses är lika liten som en muffins.


Jag åt tortelini till middag, nu nördar vi tibia, men måste sova strax.
Älskling börjar vid 6 jag en halvtimme senare, efter jobbet blir det handling, nya skor, ett fotbollssett, present till D eller iaf titta, underkläder ( de mesta av de jag äger hamnar ju i resväskan) och kanske något ner fint, vad vet jag..

Jag har plockat fram de mesta av det jag ska packa ner, jag ska ändå vara borta i nästan tre veckor.
Vill åka, men vill packa ner älskling i väskan också, sne vi träfafdes för dryga 3 år sedan har vi avrit borta från varandra i max 2 veckor i sträck och då var jag i turkiet nu kommer jag "bara" befinna mig ett par timmar bort med bil och det gör det hela ännu värre.

Nej ska kurera mig i sängen nu, har haft ont i bröstkorgen hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du åka någonstans?

2008-05-26 @ 17:12:09
Postat av: Kim

anonym:

Första 2 veckorna till sunne i värmland på intensivkurs för körkortet, sen ska jag till karlstad och träffa min familj och sen bär det av till Bålsta.

2008-05-26 @ 18:07:57
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/
Postat av: pauline

Fan kim han hette skorpan!

2009-02-22 @ 16:26:28
Bloggadress: http://paulinefagerholm.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0