Onsdagen som känns som fredag

Måste gå om typ 10 minuter och har varket klätt på mig, borstat tänderna eller plockat iordning saker och ting.
Var hemma vid halv elva igår och somnade säkert inte förens en timme senare.
Träningen gick åt helvete men det är bara att ta nya tag efter tallin.

Idag ska jag växla pengar också så jag har det gjort, ikväll ska det packas och fixas och senare ikväll ska jag på middag med laget, hoppas på en trevlig kväll.

Nu måste jag springa.

Ang rubriken, vaknade och var helt säker på att det var fredag så jag kunde sova en stund till ...

Kommentarer
Postat av: MLI

En låt gör inte en genre ;-D

Men jag måste erkänna att texten är sjukt bra!



Pussar <3

2008-05-14 @ 14:40:49
Bloggadress: http://exceeder.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0