Solsken och shopping

Solen skinner och det är varmt som satan ute.
Delningen gick väl sådär idag, är seg och sliten, inte roligt.

När det är så här varmt är det svårt att äta mat så jag kalasade på yoghurt.
Idag måste jag packa så jag ska öppna fönstret i sovrummet, hälla upp ett stort glas juice, brass på musik på nya luren och vara duktig och packa järnet.

Jag har shoppat lite fina saker idag, underkläder, persent till D som tar studenten på fredag (herre gud gaska precis ett år sen jag tog studenten..), present till älskling och 12 par svarta strumpor.
Tänkte köpa något fint till mig själv, men måste betala alla räkningar dvs föra över pengar till älskling och sen lägag undan sparpengarna.
Kommer få en liten nätt räknng på sisår 700 spänn från comviq under tiden jag är i Sunne, nice, eller inte..

Nu packning!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0