Solsken och svett

Jobbet var segt, det blev inte solsken förens jag var klar innan dess var det grått och trist och då är det inte roligt att dela post.

Väl tillbaka i Kista kilade jag in på Coop och handalde lunch varsin sallad, smaskigt värre.

Efter maten försökte vi lösa Svåra Sudokun i Punktse, det gick inge vidare kan man säga, får träna upp mig lite.

När alla i Akalla var klara med vårt spelade vi pingis, jag drog dock därifrån efter ett tag. Blir så förbannad, jag är istort sett enda tjejen på jobbet som spelar pingis eller för den delen gör samma saker som killarna, och man får höra rätt mycket skit mest hela tiden. Jag är iofs inte helt oskyldig kan vara lite småelak jag också men när tom älsk började jiddra blev det för mycket så jag kastade racket och cyklade hem i solskenet ist.


Nu sitter jag här hemma, men balkongdörren på vid gavel och aldeles varm och svettig, ska hoppa in i duschen nu!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0