Söndag = Pilla sig i naveln.

Ganska precis så.
Vaknade och läste nästan klart boken men magen skrek efter frulle så jag väckte älsk och så åt vi lite smörgåsar.

När maten var i magen läste jag klart Änglar och Demoner och den var lika bra som sist.
Jag har ätit massa naturgodis, yoghurt, chokald och nötter, det är gott, inte så myttigt men gott.

Det lär inte bli någon promis idag, men men.

Veckans om kommer är fullspeckad.
image4
Måndag: Jobb och gå på teater
Tisdag: Jobb och fotbollsmatch
Onsdag: Jobb och derby på råsunda vilket betyder kränga korv och Mamma fyller år
Torsdag: Jobb och träning, övningakörning om mamma kan
Fredag: Jobb och kanske övningakörning om mamma kan
Lördag: Hemmamatch mot Focen, dvs lillesysters lag
Söndag: Gröna Lund med masa trevligt folk!

Mycket fotboll alltså.. :)

Skönt att älsk jobbar sent så jag inte behöver ha dåligt samvete.

Nu ska jag kolla mer TV:
Ikväll blir det middag och träningspass 3!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0