Sovtajm

Legat i soffan och sett på massa Tv men somnade dock någon gång och vaknade upp ett par timmar senare.
Innan vi hamnade i soffan fick vi ett ryck, packade upp väskorna, tvättade 3 maskiner, gick igenom alla kläder som legat i sovrummet, tog tag i vår stora garderob, slängde kartonger och slängde ner saker i vår stora föråd i grannhuset.
Sen firade vi med att handla mat och köpa lunch/middag, jag köpte en stor sushi 14 bitar senare var jag mätt och belåten och kunde krypa upp i famnen på den vackraste jag vet och kramas med Skalarn som legat hemma medan vi varit ute och röjt i Tallinn.

Nu måste jag sova, klockan ringer 05:20 imorgon.
Morgondagen är proppad känns det som iaf, först jobb 06:45 - 14:30, sen hem kanske sova en stund, cykla till Kista runt 18:30, försöka lösa allt med min nya lur på Telenorbutiken med hjälp av älskling, cykla till Ursvik och träna vid 20, träna järnet, cykla hem vid 21:30, duscha och sova som en gris.

Åh så bra.

Nu sängen, svala sköna gröna lakan, men jag kommer sakna hotelsängen, eftersom Vegaresor gjorde bort sig och missade att boka in oss på ett hotell fick vi på bo på lyxhotell. Vi var inte så ledsna för det...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0