Strutta runt

I korsettkläning, mintgröna skor och med utsläppthår i köket.
Provar outfitten till båtresan på torsdag, babe sa leggins på och då blir det då.
Det lär bli leggins och guldskor ju längre natten lyder.

Jag har desutom gått ner i vikt sen sist jag hade kläningen det sa både jag och älsk.

Älskling skalar potatis, det blir nog potatis och kräftstjärtar för mig och fallukorv för honom, ikväll vankas det träning och jag är hyfsat taggad, brukar dock tända till på vägen dit.

Förövrigt blev jag med en ny lur och typ nytt abonamang idag, Vodafone och en W890i. Men ska försöka hålla mig ifrån den tills allt är löst med abonemangen och sånt.
Lite arg för att jag tar dumma beslut men vad gör det om 10 år, jag kommer trp pröjsa 499 i 24 månader men det var som jag sa det är cirka 12 papp och det kan älskling göra av med påen dag när han köper data och sånt så jag orkar inte grubbla mer!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0